Każdy szanujący się pracodawca docenia wagę reklamy. Odzież reklamowa stanowi jedną z najlepiej sprzedających się nośników promocji marki. Różnorodność wzorów i faktur pozwala na dużą różnorodność produktów z zachowaniem zasad estetyki. Praktyczność i uniwersalność tej formy przekazu sprawia, że odzież reklamowa jest najbardziej lubianą wśród dostępnych form promocji. Dziś nikogo już nie dziwi jednakowo poubierana obsługa marketu lub stacji obsługi. Dobry, dbający o własne interesy szef dba o wygląd pracowników.
Taka Odzież reklamowa jakością surowca i wykonania zazwyczaj odbiega od ogólnie przyjętych norm. Lecz jej cena jest relatywnie niższa od reszty i dlatego zyskuje coraz większą popularność na rynku. Coraz więcej pracodawców zaopatruje w nią swoich pracowników.
W obecnej dobie większe sieci sprzedaży mają swoje własne wzory i faktury ubrań roboczych. Odzież reklamowa ma wydrukowane lub w inny sposób naniesione na tkaninę logo firmy. Najczęściej w kontrastowym kolorze i w dobrze widocznym miejscu. Taka forma reklamy ma podwójne korzyści – rzuca się w oczy klientowi, dzięki czemu łatwiej ją zapamiętuje oraz sprawia że pracownicy szybciej identyfikują się z pracodawcą. Oczywiście błyskawicznie odbija się to na obrocie firmy. Zwiększa się sprzedaż oferowanych produktów lub usług i zadowolenie klienta.
I o to właśnie chodzi. Zadowolony klient zawsze będzie wracał po produkty do dobrego sprzedawcy. Z czasem zapewne przyciągnie innych klientów, bo dobry sprzedawca dbający o klientów ciągle jest w cenie. Z roku na rok rośnie oferta producentów w dziale odzież reklamowa. Powyższy fakt jest najlepszym dowodem na skuteczność tej formy przekazu.
Śledząc zagraniczne rynki można zauważyć, że u nas jest nadal wiele do zrobienia w dziedzinie reklamy.
Wprawdzie nowe technologie i inne rozwiązania systemowe stwarzają nowe możliwości, lecz niezmiennie odzież reklamowa zawsze przynosi zyski. Niezależnie od szerokości geograficznej i koloru skóry mieszkańców.